Salle: Så var det tydligen så att Hasse Andersson blandat ihop OS 1976 och Ishockey-VM 1976. Ishockey-VM gick i Katowice medan OS gick i Innsbruck.
Bara ifall du fortfarande undrade, alltså.
Paddan:
Ingen är förvånad. Karln borde ha både rättstavningskontroll OCH faktakontroll i sin dator.
Paddan: Nu var det ju inte Hasse A som hade felat utan Patrik Edlund. Och vi hade små funderingar åt hockey-VM-hållet runt de orunda borden.
Men tack lallefall.
"Skandal, skandal...en domarskandal" Slutspelet får i år klara sig utan medverkan från Husum-Jocke då han tydligen inte ansågs tillhöra en av de 12 bästa linjedomarna i landet.
NuMo: Tänk om man ändå hade kört grävskopa...
Efter mer än 8 timmars PM-skrivande idag känns det som att man eventuellt gjort sig förtjänt av att slappa på soffan lite grann. Fast jag antar att mina lärare har andra åsikter om den saken.
[url=www.paperboy.nl/index.php?PID=8B65DA6C-7E38-2F34-49DCB4706B3FB07F]så vet de kallaste av kalla vad som gäller...[/url]
Frisco: I ABB hallem har du ju en golfande kompis brorsa som är matrialera.
"Ang Avd värdelöst vetande"
knaskamilla:
Äh, OS är en hype. Själv tänker jag åka till Tåsjö och släcka ner huvudsändaren för Jämtland och södra Lappland till veckan. Inget TV-tittande för dem. [Insert evil laughter here]
Så ska jag bli OS-ombudman när jag blir stor, tänk vad trevligt... man får lön och en resa till Italien för att inte kunna någonting och inte direkt ha några vettiga åsikter. Känns lite politikermässigt på sätt och vis.
This just in... Föregående inlägget drabbades av ett tekniskt missöde vilket gjorde att ett "s" i ombudsman föll bort. Vi skyller på Berlusconi.
...så är det kul här på toppen. I morse var det -5 grader här uppe. Nere i byn var det -20. Vädret är helt okej, vi kan se OS medans vi jobbar och än så länge går allting bra. Nu har vi även tillgång till Internet.
Och så är jag ju inte på Rundvägen. Jag är i Tåsjö. Uppe vid Fjällsikten. Se karta på bilden.
Lumber Jack: Jag blir förvånad att de flesta av tröjorna gick så billigt, trodde exempelvis att Hinotes tröjor skulle sluta på bra mycket mer än 5.300 kronor respektive 3.800 kronor.
Fast samtidigt så betalade jag ju 1600 kronor för två kvalitetströjor...