Robin Ztorken L: Ska man ge Karlin nåt är väl att spelet ändå de senaste tre matcherna (Öik, Khc, Mik) är det bästa Modo gjort på hela säsongen tre matcher i följd.
Vargen: Löven är en vek förening som aldrig kommer att lyckas. Se har perioder varje säsong där alla skriker l kör. Men så blir det som vanligt. Du behöver inte vara orolig när det gäller löven. Lita på mig.
Inget blir ju bättre det är lika uselt nu som i omgång 1 den här säsongen är körd att dom fågelholkarna vi har i båset skulle kunna få detta lag att leverera i ett slutspel är en utopi.
Heyerdal: Lite komiskt att Hinken var övertygad om att Topping skulle bli säsongens stora utropstecken. Känns som Hinken nästan alltid gör fel bedömning när det gäller förstecentern. Först MacMaster, sedan Rååma, sedan Jasek och nu Topping. Big Dick var det stora undantaget och han valde Hinken att inte förlänga med. 😂
Robin Ztorken L: Jag han PRECIS tänka att Olofsson och Berg är det enda som bryr sig och kämpar. Så gör Olofsson den slöaste åkningen till bänken jag någonsin sett.
Willow: Ingen löjlig kommentar, så är det vi räddas av Werner långa stunder samt ett gäng flytvinster inledningsvis. Tänk kvällens match samt Troja, det avslöjar allt hur dåliga vi är fortfarande. Blir knappt semifinalen med detta gänget, tyvärr