knaskamilla: Jag fick helt plötsligt en udda soveniridé, eller vad man ska kalla det för. Eftersom vi vill ge sken av att vara en framstående plantskola för unga spelare, varför inte göra något kul och få folk att spendera lite pengar på juniorerna. Hade en idé om någonting typ "Adoptera en planta". För en viss summa får man namn och bild på en ung spelare som man "adopterat". Efter säsongens slut får man en rapport hemskickad där man får reda på hur det gått för just den spelaren under säsongen. Själv tyckte jag i varje fall att det var en kul idé
knaskamilla: Just det ja, det tänkte jag inte på. Jäklar vad pengar det skulle strömma in på mitt konto... eeh, jag menar MoDos konto... Låter redan som en given succé ;)
Kanske man skulle kunna ha någon sorts VIP-adoption också, där det ingår en dejt med spelaren ifråga. Om man vill tjäna pengar på fjortisar, tänkte jag...
Äh, de har så mycket i studiebidrag nuförtiden! Själv skulle jag kunna tänka mig att adoptera Snygg-Janne, förutsatt att det i priset ingick en bil. Fast han är förstås varken junior eller MoDoit längre...
Frisco: Intressant koncept, då skulle ju spelarna eventuellt kunna få lite uppskattning tillbaka som någon form av återbäring. Undrar hur mycket Jansson betalar för att adoptera Poffa?
Varför ska man köpa sportbladet armband (älska fotboll) tycker inte att det vaerkar vara någån mening med det och sen priset 30kr Och man bär hellre ett LIVESTRONG armband för dom är mycket mer sak av man visar att man är med i någonting (kan ju säga att jag köpt 20 såna) för att stödja tror inte någon gör så med sportbladet armbanden
Kan nämna att livestrong finns att köpa i dom flesta sportkedjor tex intersport och stadium PRIS 10 KR
Jahapp. Det här var ju en trevlig afton. Här trodde man att man skulle få en ny dator - och så visar det sig att lådan vi beställt hade en koppling som inte passade till moderkortet. I sitt försök att få plats med de nya prylarna i min gamla låda (vilket inte gick) lyckades min bror på något vis sabba även min gamla dator. Gud, så förvånad jag blev när jag kom ut på internet utan problem med min jobbdator kopplad till mitt modem...
Jajust. Min bil har börjat dumma sig igen också. Fast så länge min bror är i Gbg kan jag iaf köra hans bil - en Audi 80. Det verkar som att svarta Audi 80:sar inte har servostyrning, märkte jag när jag skjutsade honom till bussen.
Visst är Nätpoker kul, men det är långt ifrån lika roligt som "riktig" Poker. Ikväll gick det rätt bra åtminstone en av omgångarna då all-in var på min sida.Mer sånt tack!
Hörni gubbs. Står det något i pappersvarianten i ÖA om silly season och MODO? Om inte är det tragiskt, vilken hockeyhatare han rä nye sportchefen, Ulf, eller vad han nu heter.
Jag kan fan läsa mycket mer om Brunflo i Länstidningen om vad de värvar eller vad som det ryktas om. SICK.
Jag undrar också om det inte stått något intressant i papperstidningen på sistone. Fast jag tror inte det ryktas så mycket kring MoDo just nu. Det är som jag skrev förut - vi kommer att bli förvånade den dag nästa nyförvärv presenteras.
...nu ska jag och Hilding ut och åka igen. Jag var nog inte ens såhär nervös för att köra honom när besiktningskillen hade sagt att jag knappt hade några bromsar. Jävla bilelände...