smyl: Tror andra klubbar, även i andra hockeyländer, fått upp ögonen rejält tyvärr. Just nu har det gått så långt att jag tror inte det blir någon förlängning.
Nu börjar man tänka att vi kan vinna,. Sent om sider. Örebro har inte kunnat få Lehtinen att hamna utanför sin normala stans, det är en stor del av deras brist på mål.-
Nu jävlar gjorde de mål ändå.....SKIT!
Såklart så kan vi göra det svårt för oss ändå. Frågan är om det där målet ändå är Lehtinens.
Skön och riktigt viktig vinst. Noll insläppta i BP, en stekhet Lassi, tungt mål av Woods och en vunnen andraperiod. Känns lite som jackpot snuvades enbart av att Lassi inte fick en riktigt välförtjänt nolla.
I övermorgon åker jag upp till Övik och ser oss spöa OINK live. Taggad nu!
otroligt glad över tre poäng, men glad vettefan om jag är ändå.
Känns lite som när vi blev utslagna ur SHL en gång i tiden, fast tvärtom. Vi dominerade då, men kunde inte vinna. Nu är det vi som är det laget. Leksand den gången.
Frontschwein: Skön seger. Men blir lika svårt på torsdag. Då är vi favoriter och ska föra matchen. Och alla kräver seger. Intressant att se hur dom ska klara det
NuMo: Ja, andrapucken är vi ruskigt långsamma på, precis som att alla tänker på positionsspelet först och inte riktigt våga satsa för att komma först. Det har retat mig länge.
Tarasov: Såg bara delar av matchen. Jag tror Örebromålvakten övervägde att åka ut och slå iväg pucken, men inser att han inte kommer hinna. Det är liksom enda idén jag har varför han kommer så fel mot Ranta.
grimiss: Ja, jag är väldigt nöjd bortsett från sista 5 i första samt några dåliga beslut här och där.
Vi hade väl lika många i ramen som Örebro till slut?
Läser på HVs forum, lite intressant. Känslan är ju att de har ryckt upp sig rejält efter att de sparkade Montén men fansen skriver om Lindbom på ungefär samma sätt som Djurgårdsfansen skrev om Garpen.