Rytter: Någon form av självdisciplin och egenansvar ska väl en vuxen man kunna ha och låta bli att provoceras av små petitesser som kastas ut på ett forum på internet. Ingen vill läsa idioterna oneliners. Men ingen vill heller läsa svaren ni har på dessa oneliners. Skriv om matchen istället.
Modo-Målet: Kan dom inte sluta att ge Svenningssin chansen nu i PP. Han har skänkt/Drällt bort pucken nu vid 10 minst tillfällen. Ännu en gång nu i 3 mot 2 läge när jag sitter och skriver . väldigt mycket felval nu på honom? 😥
Silly: Vi är obehagligt trubbiga i anfallszon. Blir aldrig riktigt farligt. Vi behöver 2spets forwards. 2 skäggiga gubbar med bra bössor och bra skott.
Gavelo: Hur än det nu slutar i kväll, jag tycker MoDo står upp bra mot HV! De påstår att HV inte har kommit upp till sin ”nivå”, jag tycker nog det är MoDo som stört HV och stundtals fört spelet i kväll, (y)
DrCox: Såklart är poängen viktiga, men Modo har byggg ett nytt lag och man räknar nog inte med att vinna serien, man siktar på att spela ihop laget och vara redo när slutspelet drar igång, för Modo är poängen viktiga men att få ihop laget, spelet, BP och PP nog viktigare, samt att kunna spela sitt spel mot HV71
jonsson: Svenningson har pucken under kontroll men tappar den på offensiv blå för att han aldrig kan göra det kloka beslutet! Sen gör HV 2-3. Så sjukt less på situationer han ställer till gång på gång.
Bergman det jävla puckot. Skaplig hakning innan å... men nära iallafall. Surt när vi skulle haft ett solklart pp 2 min innan. Men äckel hv71 måste ju ha handikapp
Bössa 68: Är du rolig? Han täckte 2 skott i samma byte, bytet efter är han högst upp i anfallszon sen vips längst ner i egen zon å bryter en passning. Sveningsson är en gigant idag
Monno: Helt ok insats. Men vi behöver hitta en eller två vassa ytterforwards på allsvensk nivå. Målvaktssidan känns bra nu. Man behöver även lösa PP. Gör man det utmanar vi HV till våren.
Randy Marsh: Förbannat surt för idag spelar vi fan ner Hv på jorden igen. Hade varit så underbart med vinst. Offensiven finns där. Måste spetsa till special teams rejält o lära oss försvara
Tarasov: Helt korrekt analys. Vi är bättre än HV idag men inga spelare som trycker dit puckarna när det behövs. Vilket HV visar prov på. Farligt varje gång de var nere i vår anfallszon
Nu lär vi klappa ihop och förlora sista med 0-4