Dundee: Jag har gett upp denna matchen och stängde av. Helt sanslöst dåligt av samtliga spelare. Noll chanser, korkade utvisningar, noll disciplin samtidigt som motståndarna får allt med sig också.
KRB: Även om domarna gör allt för att AIK ska vinna så gör AIK allt rätt. De låter pucken göra sitt. Högre passningstempo. Åker sig fria med bra rörlighet i anfallzon. Modo hänger inte med och då kommer utvisningarna på löpande band. Modo får skylla sig själva helt ärligt. Jag har redan haft en pissig dag och den blir bara värre och värre…
Framnäs: Håller på att kasta ut TVn genom fönstret. Ingen bryr sig förutom typ Milton och Fitzgerald ikväll. Ingen ser frustrerad ut när vi släpper in mål. Nu känner man igen det man upplevde från grundserien.
På ett sätt så vore det spiken i kistan för Hinken. För att sitta kvar som sportchef med merit att vara det enda laget i historien att tappa 3-0 i matcher lär han inte överleva
Kulltorp: Jag har då också gnällt på domarna, våra utvisningar rår vi för helt och hållet själva . Däremot kan jag ha nån liten åsikt att om man tar exakt allt åt ena hållet måste man kunna hålla samma nivå åt andra hållet och det har inte varit så tyvärr. Men med det sagt så är det inte domarnas fel vi ligger under det rår vi själva för.
SPOODI: Visst måste vi satt något sorts världsrekord i utvisningsminuter i ett slutspel? Så många vi haft måste vara oslagbart i alla ligor jorden över. Disciplin var visst ordet hörde jag efter förra matchen i Stockholm 🤣🤣🤣
Vargen: Tror tyvärr det var vår gameplan att börja stadigare, ta säkerheten först i period 1. Sen högst troligt växla upp offensivt här i andra.
Men nu gick ju allt det där i stöpet pga Larsson och Hermansson. Kanske även pga tränarbänkens höga temperament.
Nej, vi skulle gått all-in i att försöka döda matchen direkt med publiken som draghjälp istället. Disciplin funkar inte för oss i längden att betta på.
SPOODI: MoDo kommer skriva in sig i historieböckerna som det största fiaskot någonsin och första laget som tappat 3-0 i matcher. Det är i alla fall en bedrift i sig!
Dundee: Ja absolut. Men under en matchserie så tror jag bestämt att det jämnar ut sig. Har inte sett ngt hårresande misstag av domarna även om det går att ifrågasätta ngt beslut. Men va faan, så är det i hockey.
Men sluta skylla på dem. Bara pinsamt. Gammal JFK sandlåda.
Larsson sänker ju er till att börja med.
Jag skulle dock inte vara orolig även om AIK mot all förmodan skulle ta denna match.
Zource: Om man säger såhär, det skulle inte vara särskilt förvånande om MoDo blir första förening att lyckas med denna negativa bedrift. Man slutar aldrig förvånas över denna klubb.