Frisco: Får dom inte kika på spark resp offside i målgården???
Det är ju också en Kalle Anka-regel utan dess like. Har man målkameror så skall måsta man ju använda dom för att efterhålla spelets regler fullt ut. Det är ju som att en domare skulle säga "Idag så tittar jag inte på hakningar och tripping"....
Salle: Spelar väl ingen roll om rådbjer tittar på målkameran eller inte. Hade kanske varit bättre att låta videomåldomarna se på filmen i så fall. Men som en viss HHögermember sa så hade de inte sett nåt fel på situationen. Pucken var i mål, målburen var ej flyttad och matchtiden ej slut.
Nu är jag schizofrenare än vanligt... Jag är bubblande glad över 2p borta mot VF.
Jag är gnagande orolig över skadeläget. 3*H klev av idag? Får se hur allvarliga de är. C+ sa Ledband på Högardh och det är ICKE bra.
Jag är mer än vanligt förbannad på Rådbjer. Varför tittar han inte ens på målkameran. Offside i målgården tycker jag inte att det är däremot en solklar spark. Sen om pucken går via nån annan fot efter Jonas Jonsson sparkar den kan jag inte uttala mig om från de bilder jag såg. Sen är det konstigt att inte nån av MoDoskaderna ger upphov till en utvisning.
Spännande (fel ord egentligen) att bevaka ÖA och åffisiella för skadeuppdateringar nu.
Paddan: Skadedrabbade Modo fick tre nya spelare på sin skadelista. Högdardh, Hedlund och Haakana blev alla skadade. -Vi får se hur vi ska agera, sa Modo- tränaren Pirro Alexandersson till Canal+ efteråt angående skadekrisen
matsby: Det verkar onekligen som så. Har själv inte tillgång till vare sig Hockeylive eller C+ så då får jag nöja mig med Sportradions knapphändiga rapporter.
Tackar, tackar. Du kan få ett väldigt litet grattis du med :)
29 Modo spelare åkte på en is, en ramla av, sen var dom bara 28 kvar 28 Modo spelare åkte på en is, en ramla av, sen var dom bara 27 kvar 27 Modo spelare åkte på en is, en ramla av, sen var dom bara 26 kvar 26 Modo spelare åkte på en is, en ramla av, sen var dom bara 25 kvar 25 Modo spelare åkte på en is, en ramla av, sen var dom bara 24 kvar 24 Modo spelare åkte på en is, en ramla av, sen var dom bara 23 kvar 23 Modo spelare åkte på en is, en ramla av, sen var dom bara 22 kvar ... ?
scim: Låter som att jag måste kolla sportsändningarna för att få se det där egendomliga målet som Rådbjer godkände. Men det känns himla skönt att vi i varje fall bärgat MINST en poäng mot VF.
jenza: Hmm, nu börjar jag nästan bli lite orolig. Inte kan vi väl vara så bra att vi ska kunna rubba VF i Scandinavium. Men det är jäkligt skönt att höra den välbekanta måljingeln i Sportradion!
Det är ju också en Kalle Anka-regel utan dess like.
Har man målkameror så skall måsta man ju använda dom för att efterhålla spelets regler fullt ut. Det är ju som att en domare skulle säga "Idag så tittar jag inte på hakningar och tripping"....