knaskamilla: Jo jag vet det, det är därför det inte är så underligt. Fast jag vet inte varför du och Martin stod och höll för ögonen egentligen. Vad har ni att dölja, förutom er själva?
65Selander: The Foppas, äh det låter alldeles för omständigt. Då måste man ju odla pagefrisyr och prata någon form av halvobegriplig liverpudlian och spela gitarr och trummor med ett egendomligt flin på läpparna. Fast det låter ju iofs lite sådär frireligiöst och trevligt så, kör i vind!
Kalle K: Salo var den målvakt som var bäst placerad av alla i hela världen på det där skottet, vilket bevisar hans placeringssäkerhet. Alla andra målvakter var chanslösa att ta det luriga skottet, Salo var i alla fall nära. Nu har han än en gång visat stor placeringssäkerhet och spelförståelse. Han har valt Modo i två år framöver. Det hela är numera officiellt på Modos forum
NuMo: Har varit iaf ;-) Nejdå, grattis till en bra målis, det är a och o i ett lag så det blir nog bra, men jag står fast vid att jag INTE skulle vilja byta kapanen mot salo ändå :-)
Kalle K: Äh, tror jag vad jag vill om. Nä, stå du där i din Styf-replica och be på dina bara knän om att bli medlem i modohockey. Betalar du riktigt bra så kan jag nog hjälpa dig ;)
jenza: Jag tror inte det. Men vi får väl se. Det kanske blir någon bonus. Timander verkar ju många tro. Någon som sett någon Timander i Ö-vik de senaste timmarna? Tänk om det är tvillingarna!
solomoniac: Agenten för ju i mångt och mycket spelarens talan ocj därför vill man agera ut allt så man i fortsättningen slipper tvivla. Nog om detta bara att vänta och se vad som händer...
Steens agent i Frölunda... ja det hade vart en syn. Kan han spela center tro?
knaskamilla: Nej tror faktiaskt inte Steen gjort något fel hur det än blir med jurister hit och dit. Snarare hans agent som handlar fel och snurrat till det för Steen. Önskar bara det går bra för Steen i MoDo och han lyckas utvecklas vidare.
Jag kunde inte släppa det där buandet i den där C+ matchen du pratade om så jag var tvungen att forska lite i det. Jag blev inte ett dugg förvånad när jag hittade en artikel i Modos husorgan Örnsköldsviks Allehanda från dagen efter matchen där den utmärkte hockeyskribenten Per Häggman beskriver domarens insats så här:
"Till sist några rader bara om domaren Stefan Danielsson från Ingarö. Per Svartvadets tuffa kritik mot domarna i veckan verkar ha skrämt dem. Danielsson tog nu fem Modoutvisningar, han kunde ha tgait 15 till. Han tog bara en Luleåspelare, det borde inte ha varit någon. Modoiterna stod stilla, åkte inte skridskor och gjorde dumma grejor i ren frustration, men Danielsson verkade mer titta på statistiken än rena regelbrott." (tgait är inte mitt stavfel, det är Häggmans.)