Modoante: Ja han gör dumma saker ibland, men det är han knappast ensam om i Es. Sen borde väl tikarna vara glada då thörnberg mest troligt blir avstängd. att tappa lotvonen mot thörnberg är en ren vinst.
Dock hoppas jag inte lotvonen skadade sig allvarligt, utan att han snart är tillbaka på isen för tikarna igen!
spud:Herreguuud, Hv spelar ut timrå fullständig, men timrå vinner på ett mål som slår hasse johnssons mål guldåret borta mot linköping.
Mora kommer inte skriva nytt kontrakt med sina utländska spelare, enligt dalademokraten. Det innebär att spelare som Ross Lupaschuk och Juha Pitkämäki står utan kontrakt.
Jag har dålig koll på Lupaschuk, hur han är som spelare. Han var väl j'kligt mycket utvisad då han spelade med Mora i ES om jag inte missminner mig och han är högerskytt. Men har han bra skott? Är han duktig i defensiven? Är han något MODO borde satsa på?
Hjälp mig.
Wayne Gresky: Nä det tror jag faktiskt inte heller, han kan ju omöjligt vara så korkad?! Fråga är om man skeppar zacke nu eller om man tänkte värva en ny och köra med 3?
5+game till Numo för det oerhört osmakliga skämtet :)