Martin S:
Timander har ju två kontrakt. Påhlsson har väl mig veterligt ett år kvar på sitt kontrakt. Eller räknar jag fel i hastigheten?
westerlind & NuMo:
Skönt att två så rutinerade skribenter ställer sig bakom mig i denna svåra tid. Det tackar jag ödmjukast för.
Frisco:
Jävla svensklärarinna. Om du inte är snäll så blir det varken kort eller bilder för din del.
Paddan:
Inte kan du väl låta något så bagatellartat som sömn komma i vägen för att vara på den första isträningen? I så fall så är du inget hardcore-fan.
Paddan:
Tja, jag lär väl åka dit för att försöka lista ut vilka spelare som är vilka. Kanske ta lite kort för de som inte kan närvara, snacka lite skit med de andra som lär vara där OCH inse att det är fasen så kallt att se på den första isträningen.
Snackade med en Dragan idag, som sa att Salo nog mest var en nödlösning ifall VF inte lyckas kontraktera någon bra målvakt. Eller hur han nu formulerade det.
Som sagt, skulle kännas skumt som fan om Salo skrev på för VF - när han bröt det kontrakt han har ett år kvar på för att han inte var motiverad att spela hockey längre. (Känns som att Tobbe L var en lite annan situation...)
NU ska jag sova.