NuMo: Jag är inte ens orolig fast vi ligger under med hela ettnoll. I och för sig så är det väl en typisk ettnollmatch men vi vinner ändå. Det här kan vi inte förlora.
NuMo: Nä nu blir jag förbannad. Stefan J kommer att snacka omkull er, sådäså. Förlorar Timrå den här matchen ikväll så lovar jag på min bara överkropp att hålla mig undan från SpS en hel dag.
mike66: Jag har räknat nu, det blev ganska många siffrer och räknesätt, formler och så. Jag har kommit fram till att slutresultatet kommer att bli 3-0 till Modo. Det betyder att din lycka kommer att öka gradvis under hela matchen.
Verkar som om herr Poffa fått sin vilja igenom, eftersom Lars Jansson inte finns med. Oscar Hedman är intakt med Jan Öberg, och Tobias Enström tillbaka med Jesper Damgaard.
Frisco: Vilket jäkla snack om "lillebror och/eller storebror" Timrå och Modo är inte syskon på något vis, det är ju hockeyklubbar vi talar om. Modo är den större och mer framgångsrika klubben av de två, det är odiskutabelt så. Modo står för den största potentialen att fortfarande vara det i alla fall ett femtontal år till, men sen vet ingen vad som händer.
Du har delgivit oss dina åsikter angående vår nya arena i snart ett år nu, själv är jag mest intresserad av hur du ställer dig till att MoDo under den tiden ordnat finansiering för 220 av de 240 miljonerna?
Ligger det i linje med, över eller under dina förväntningar?
En lockout är vi inte beroende av, superstjärnorna kommer hem ändå. Vad gäller arenan så får det stå för dig. Själv tror jag det kommer att lösa sig. Den som lever får se!
Finns det något värre än dessa TIK-supportrar? Deras genomskinliga försök att vara stöddiga bara för att dölja mindervärdeskomplexet är jag så less på! Modo har alltid varit och kommer att förbli storebror i länet punkt slut!