Timrå IK - Modo Hockey 20101104
Björn W: Tack så mycket, jag njuter.
Btw, det kanske inte är så hemskt roligt att vara MoDoit just nu.
Men ha i åtanke att det kunde vara värre.
Man kunde vara Timråit...
Det kanske inte är så hemskt roligt att vara MoDoit just nu.
Men ha i åtanke att det kunde vara värre.
Man kunde vara Timråit...
Men ha i åtanke att det kunde vara värre, Näe vem fan försöker jag lura!
Svartens första är något alldeles extra-
"
Men du sa ju att du hade sett brynäs-fbk på hockeykväll, hur kan du då ha missat det?=)
Hasse Jonsson visade sig från sin bästa sida idag. Till och med Charlie Cook var bra. Cook spelade rejält och stod upp i defensiven. Hållberg är lååångt från att få spela, som det känns.
Anton Hedman fortsätter också att vara bra. Han river, sliter och åker skridskor väldigt bra. Innan säsongen trodde många, mig själv inräknad, att han var den som skulle ha mest problem med tempot. I dagsläget anser jag att han har bäst tempo av våra allsvenska värvningar. Jacke däremot, har problem och kommer ingenstans.
Känns ändå som att det finns så mycket mer att hämta hos en rad spelare. Var är Sundströms passningar? Var är Skröders distinkta slagskott upp i krysset? Var är Danielssons fart? När ska Dimitrakos börja göra mål?
Om dessa spelare kommer igång kan det bli en intressant säsong.
Poffa: Vilken tur att de tränat...
"I tisdags hemma mot Brynäs vände MODO igen, nu efter 0-3 i första perioden till seger 4-3 efter straffar.
Även nu fick MODO-laget enormt stöd av fansen på läktarplatts, något man hoppas fortsättningsvis också, inte minst i länsderbyt borta på torsdag.
Därför har lagkaptenen Per Svartvadet kallat samman trupperna till "träning" efter träningarna för att man ska bli bättre på att tacka supportrarna.
- Vi måste helt enkelt bli bättre på att tacka våra fans, säger Perra."
Bad_Brett: Håller med dig om Dimitrakos, Danielsson och Skröder. Dimi är ett enda stort misslyckande. Danielsson har tappat allt av det fina han visade upp första fyra matcherna och Skröder kan så otroligt mycket mer.
Men Sundström, jag tycker han är gudomligt bra. Lugn och trygg med pucken, slår fina passningar och styr och ställer i PP. Tyvärr dras han med två stycken som jag i stycket ovanför dömt ut som underpresterande. Sundström tillsammans med den Danielsson som dominerade i början av säsongen och en Skröder i bättre form skulle vara en lika stark poängmaskin som SkAIK:s förstakedja.
Sen den när de lägger ut den!
Lillebror mot hemmaförlustrekordet 2010 heja heja
nervöst lagd? Kanske..