Ps. Coupe Curva Nord var ingen höjdare precis. Dessbättre går den i graven inför kommande säsong. -Om filmen? Tja, bättre har man väl skådat men den var i alla fall skitrolig.
Frisco: Detta är tydligen den tidigaste bilden på den ursprunglige John Blund som man kunnat hitta i arkiven. Som man kan se så har han ännu inte upptäckt fördelen med att kasta grus i ansiktet istället för att släpa omkring på en sten som han dunkar i huvudet på folk.
Frisco: Att det tog 8 minuter längre att åka norrut är lite lustigt. Man brukar ju säga att man åker NER om resor sydvart och UPP och de nordvart men att SJ tog det bokstavligt och lade på några minuter för uppförskörningen trodde jag aldrig.
Fast det som står lite suddigt längs ner visar väl SJ's bristande kompetens i svart på vitt...
mike66: Men det var då själva faan, att det där internetfolket inte kan låta bli att bedöma oss efter fotbollskriterier. Måste handla om uppka...nej jag menar inkast, antar jag.
Äh. Kunde inte låta bli att citera ÖA: "Det stora flertalet av Modo Syds medlemmar är inkvarterade på samma hotell som Färjestad. Och alla medel för att hjälpa Modo är tydligen tillåtna: – Jag ringde receptionen under namnet Bengt-Åke Gustafsson. Sedan beställde jag väckning tre gånger mitt i natten, sa Stefan Borg och log."