MODO Hockey - Brynäs 2009-10-01
« Föregående · 1181444 · Nästa » Till forumet
Sv: MODO Hockey - Brynäs 2009-10-01
Berka: "De possitiva med denna match är väl att de e den enda matchen som modo faktiskt varit dåliga."
Vi har varit dåliga i alla matcher. Mot Dif och HV fick vi högvis med gratispuckar av slarviga uppspel från motståndarna, men idag och mot Frölunda fick vi inget gratis, och då hände det ingenting heller.
Första två perioderna var bland det uddlösaste jag sett de senaste åren, och jag tror inte att det bli bättre förrän Sundström är tillbaka.
Vi har varit dåliga i alla matcher. Mot Dif och HV fick vi högvis med gratispuckar av slarviga uppspel från motståndarna, men idag och mot Frölunda fick vi inget gratis, och då hände det ingenting heller.
Första två perioderna var bland det uddlösaste jag sett de senaste åren, och jag tror inte att det bli bättre förrän Sundström är tillbaka.
Sv: MODO Hockey - Brynäs 2009-10-01
spud: de är lite dit jag vill komma, vi har sen svarten men efter han har vi vadå?, molinder platsar inte ens i kb65 å k.forsberg e heller inget fynd!
Hur kan ett helt lag uppföra sig på detta sätt? En handfull spelare försökte iaf., men resten ville inte ens försöka.
De possitiva med denna match är väl att de e den enda matchen som modo faktiskt varit dåliga.
Hur kan ett helt lag uppföra sig på detta sätt? En handfull spelare försökte iaf., men resten ville inte ens försöka.
De possitiva med denna match är väl att de e den enda matchen som modo faktiskt varit dåliga.
Sv: MODO Hockey - Brynäs 2009-10-01
NuMo: Jag delar ut lite betyg:
5: Svedberg
2: MZA, Mojzis, Pikkarainen, Green, Westin
1: Alla andra
0: Skröder, Jonsson
5: Svedberg
2: MZA, Mojzis, Pikkarainen, Green, Westin
1: Alla andra
0: Skröder, Jonsson
Sv: MODO Hockey - Brynäs 2009-10-01
Berka: Visst saknar bredd, men ditt exempel är ju larvigt. Ta bort 1a och 2a centern ur vilken ES trupp som helst och se hur jävla bra det går.
Sv: MODO Hockey - Brynäs 2009-10-01
GUD SÅ VÄRDELÖST
redan 4 omgångar in i serien märks det att modo saknar bredd.
Nu är steen och susse borta 2 viktiga centrar som ska ersättas av vilka då?
redan 4 omgångar in i serien märks det att modo saknar bredd.
Nu är steen och susse borta 2 viktiga centrar som ska ersättas av vilka då?
Sv: MODO Hockey - Brynäs 2009-10-01
Berka: Bisittaren måste ju ha drabbats av ett virus, hur kan man mena att det är ok att köra över målvakten?
KOM IGEN NU
KOM IGEN NU
Sv: MODO Hockey - Brynäs 2009-10-01
spud: Nej absolut inte, bara en känsla som jag fick som sagt.
Tänkte att står han i båset så har han förmodligen någon form av modotröja på, nu såg han ut att komma från paradisbadet ;)
Tänkte att står han i båset så har han förmodligen någon form av modotröja på, nu såg han ut att komma från paradisbadet ;)
Sv: MODO Hockey - Brynäs 2009-10-01
spud: Salle har alltid avslutat slafsigt, lite hipp som happ och på chans. Men när han är i form och har stort självförtroende så hände de ju att de går in i alla fall.
Sv: MODO Hockey - Brynäs 2009-10-01
Berka: fast att stå i studion omöjliggör ju inte att han står vid laget under match.
Sv: MODO Hockey - Brynäs 2009-10-01
NuMo: Jag köper inte allt, salle missar chanser har hänt förr, när självförtroendet inte kunnat ifrågasättas. Tycker att allt som har med anfall att göra ligger på individ nivå, inget lagspel ingen hjälper till ingen underlättar. Vi måste nöta anfall lagspel och tighta till oss.
Ne jag är väldigt förvånad att inte BIFs back såg till att oskadliggöra zucca.
Ne jag är väldigt förvånad att inte BIFs back såg till att oskadliggöra zucca.
Sv: MODO Hockey - Brynäs 2009-10-01
spud: Lite så att hade han varit nära till spel så hade han förmodligen stått i båset och varit med laget. Bara en känsla men det verkar på han som om han inte är nära spel än på ett tag?!
Sv: MODO Hockey - Brynäs 2009-10-01
spud:
Fast det finns ju inget sjävförtroende. När Salle var fri så hade man utan vidare kunnat satsa en månadslön på att han skulle missa. Han väljer att skjuta över, skulle man kunna säga.
Hasse har otroligt svårt att spela pucken rätt. Han verkar bli stressad och så vips så har han fått tunnelseende vilket gör att han skickar puckarna blint, ofta rakt i famnen på motståndare.
Jag är inte ens nöjd med Svartens passning till Zucca. En bra passningsspelare hade i alla fall låtsas som att han kunde göra en backhandspassning in framför mål där. I stället blir han statisk och chansen att passa Zuccarello är ju så när på väg att rinna ut i sanden. Men nu blev det ju bra trots allt.
Fast det finns ju inget sjävförtroende. När Salle var fri så hade man utan vidare kunnat satsa en månadslön på att han skulle missa. Han väljer att skjuta över, skulle man kunna säga.
Hasse har otroligt svårt att spela pucken rätt. Han verkar bli stressad och så vips så har han fått tunnelseende vilket gör att han skickar puckarna blint, ofta rakt i famnen på motståndare.
Jag är inte ens nöjd med Svartens passning till Zucca. En bra passningsspelare hade i alla fall låtsas som att han kunde göra en backhandspassning in framför mål där. I stället blir han statisk och chansen att passa Zuccarello är ju så när på väg att rinna ut i sanden. Men nu blev det ju bra trots allt.
Sv: MODO Hockey - Brynäs 2009-10-01
Berka: Snart sitter han väl i TV3 och snackar Hockey-VM och chansen att vinna en bil :-)
Sv: MODO Hockey - Brynäs 2009-10-01
spud: Säger inte så mycket när dom andra 5:orna är fullständigt värdelösa
Sv: MODO Hockey - Brynäs 2009-10-01
spud: När ska Hans the Horrible få nån nytta av sina timmar i gymmet, gå in och krossa eller gå ner i lön. Trodde inte att MoDo kunde bli mesigare....
Sv: MODO Hockey - Brynäs 2009-10-01
Berka: Man hade kunnat göra en instruktionsfilm på checking from behind där.
Sv: MODO Hockey - Brynäs 2009-10-01
NuMo: Detta är tamefan de sämsta jag sett modo prestera på många år, och de värsta e att skröder är överlägset sämst på plan..
Sv: MODO Hockey - Brynäs 2009-10-01
NuMo: Är det någon här som har noterat om modo har slagit någon pass som gått rätt denna afton?
Sv: MODO Hockey - Brynäs 2009-10-01
Icing-Ove: Varför säger inte Boorken att Hasse skall sluta? Han har ju ont i ryggen ju.
Sv: MODO Hockey - Brynäs 2009-10-01
MAN VA SATAN HÄNDER............ är det sant???! Är alla i modo magsjuka eller vad e det som står på?, de finns ju inte en enda i modo som ens går för fullt
Sv: MODO Hockey - Brynäs 2009-10-01
spud: Musikslingan helt klart.
Är skröder slapp idag eller vad? Han ser ju ut att inte kunna åka skridskor
Är skröder slapp idag eller vad? Han ser ju ut att inte kunna åka skridskor
Sv: MODO Hockey - Brynäs 2009-10-01
Wayne Gresky: Frågan är vad som är mest underhållande, payper views musikslinga i paus, eller boork?
Sv: MODO Hockey - Brynäs 2009-10-01
Bissett19: Jag misstänker nog att alla som följer den här matchen är frustrerade av någon anledning.
Sv: MODO Hockey - Brynäs 2009-10-01
Berka:
bedrövligt?Ni leder ju rättvist.För ni har ju nån som kan hitta nätmaskorna.
bedrövligt?Ni leder ju rättvist.För ni har ju nån som kan hitta nätmaskorna.
Sv: MODO Hockey - Brynäs 2009-10-01
En kort resumé från 1:a!
Modo sitter kvar i omklädningsrummet när pucken släpps, och jag antar att dom sitter kvar för jag har inte sett till nån än.
Brynäs jobbar på bra men är för dåliga och tur är väl det för annars hade det stått 1-7. Publiken har inte gått hem, dom kom aldrig.
Underhållningsvärdet är lika ljumet som en Mc donalds burgare.
Modo sitter kvar i omklädningsrummet när pucken släpps, och jag antar att dom sitter kvar för jag har inte sett till nån än.
Brynäs jobbar på bra men är för dåliga och tur är väl det för annars hade det stått 1-7. Publiken har inte gått hem, dom kom aldrig.
Underhållningsvärdet är lika ljumet som en Mc donalds burgare.
Sv: MODO Hockey - Brynäs 2009-10-01
spud: Ja den va tyvärr billig, men varför tar modo så förbannat mycket utvisningar?! Tycker de ständigt sitter modoiter på botbänken
Sv: MODO Hockey - Brynäs 2009-10-01
Berka: Hur fan tänkte domarn vid denna utv? Vad ska Kristian göra? Gå upp i rök?
Sv: MODO Hockey - Brynäs 2009-10-01
8 spelade och brynäs dominerar. Modo har inte haft ett skott på mål och brynäs har väl haft en 6-7 bra avslut och borde kanske ha hängt några kassar
Modo är illa ute
Modo är illa ute
« Föregående · 1181444 · Nästa »