MoDo Hockey - Frölunda HC 231007 Hemma
« Föregående · 2577909 · Nästa » Till forumet
Sv: MoDo Hockey - Frölunda HC 231007 Hemma
jonsson: Tycker det är uppenbart att Berg och Niederbach inte riktigt håller.
+ 2
Sv: MoDo Hockey - Frölunda HC 231007 Hemma
Nucky: Löjligt att inte Tömmernes fick en tvåa där, kör rätt över OEE. Hade inte klagat om han och Dick fått en tvåa var, men msn skulle ha plockat Tömmernes.
Sv: MoDo Hockey - Frölunda HC 231007 Hemma
Bad_Brett: Ranta ranta runt i ringen, beställde kryllan! Hoppas de släpper för honom nu.
+ 2
Sv: MoDo Hockey - Frölunda HC 231007 Hemma
{10299}: fan spamfiltret låter mig inte kommentera direkt 😁
+ 2
Sv: MoDo Hockey - Frölunda HC 231007 Hemma
modomille: HS tillät mig inte skriva något för hade nyss kommenterat 3-2 målet. Då går det snabbt!
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Frölunda HC 231007 Hemma
modomille: Den scenförändringen från första perioden är något alldeles i hästväg.
+ 5
Sv: MoDo Hockey - Frölunda HC 231007 Hemma
Från en värdelös energifattig första till en underbar andra 😁 tänk att nåt mål kan lyfta ett helt lag och ge så mycket energi
Sv: MoDo Hockey - Frölunda HC 231007 Hemma
Gavelo: +1 på den, hur fan kan det vara sån stor skillnad? Vad sa Karlin i paus? ”Inge powerade nu. Bara vatten. Sen skjut”
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Frölunda HC 231007 Hemma
{7426}:
Hoppas man tar sig an 3 nu med lite anfallsspel också då vi inte bara skall kväva. Viktigt att få ”vila” med pucken.
Hoppas man tar sig an 3 nu med lite anfallsspel också då vi inte bara skall kväva. Viktigt att få ”vila” med pucken.
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Frölunda HC 231007 Hemma
Gavelo: Ja... den här skrönan om att Karlin är mästare på att förändra matchbilden börjar kännas väldigt sann.
Oregano verkar må bra av att få spela med kedjekamrater med självförtroende.
Oregano verkar må bra av att få spela med kedjekamrater med självförtroende.
+ 4
Sv: MoDo Hockey - Frölunda HC 231007 Hemma
{7426}: Jäkla fin stämning i arenan också gör det inte sämre
+ 2
Sv: MoDo Hockey - Frölunda HC 231007 Hemma
jonsson: Nu kommer testet, att spela på ledning. Blir en lång period om man försöker säkra upp.
Sv: MoDo Hockey - Frölunda HC 231007 Hemma
Bad_Brett:
Funkar bra med SO - Niederbach- Ranta. Sebbe är begränsad men skapar tid åt de andra
Funkar bra med SO - Niederbach- Ranta. Sebbe är begränsad men skapar tid åt de andra
Sv: MoDo Hockey - Frölunda HC 231007 Hemma
Tarasov: Helt off-topic, men inser att Dvorsky är poänglös och -5 efter 8 matcher. Experterna var väl övertygade om att han skulle ha lekstuga...
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Frölunda HC 231007 Hemma
Tarasov: Niederbach ser tyvärr inte alls särskilt bra ut.
Sv: MoDo Hockey - Frölunda HC 231007 Hemma
Keriksson: Sjukt rädd för vad som kommer nu i tredje speciellt nu när Frölunda bytt målvakt till LJ
Sv: MoDo Hockey - Frölunda HC 231007 Hemma
modomille: missade det som hände med sam. Var det en krock?
Sv: MoDo Hockey - Frölunda HC 231007 Hemma
{10015}: Niederbach har fått chansen men inte tagit den. Synd för honom
Sv: MoDo Hockey - Frölunda HC 231007 Hemma
Bad_Brett: Han skulle på allvar bidra mer. Och nu när Karlin i stort sett bekräftar skada på Vigge är det bara att plocka hem honom oxå
Sv: MoDo Hockey - Frölunda HC 231007 Hemma
Måste in med en riktigt bra spelare om vi ska tecka för både Ruomaa och Vignault. Känns som minst 1 månad på Sam om det är hjärnskakning. Fan att dom viktigaste ska gå sönder. Men nu måste Hinken agera.
+ 2
Sv: MoDo Hockey - Frölunda HC 231007 Hemma
{10015}:
Tycker han ser helt ok ut, synd att man inte kan ta för sig mer i 3 men kanske räcker inte det tekniska kunnandet till.
Tycker han ser helt ok ut, synd att man inte kan ta för sig mer i 3 men kanske räcker inte det tekniska kunnandet till.
« Föregående · 2577909 · Nästa »
