MoDo Hockey - Linköping HC 24-10-17 Borta
« Föregående · 2751403 · Nästa » Till forumet
Sv: MoDo Hockey - Linköping HC 24-10-17 Borta
Röda dagar : Finns inget som heter medgångssupportrar, det är ett påhittat ord av vissa
Alla älskar vi Modo men vissa åker på hockeyn för att skapa stämning medans andra fullständigt skiter i stämningen och bryr sig bara om resultatet, vissa gillar inte att vara bland folk och vill öht inte se matcher live.
Alla människor ger helt olika uttryck för sina känslor, vissa mår dåligt i motgång, vissa kan se något positivt i en förlust, vissa bryter ihop, vissa bryr sig inte alls, vissa behöver skriva av sig på forum osv.
Så kan vi sluta svänga med ord som medgångssupprtrar och sluta gnälla på skribenter som reagerar på andra sätt än de människor som tycker dom är det ”riktiga supportrarna”
Alla som älskar Modo är riktiga supportrar, ingen mer än någon annan!
Alla älskar vi Modo men vissa åker på hockeyn för att skapa stämning medans andra fullständigt skiter i stämningen och bryr sig bara om resultatet, vissa gillar inte att vara bland folk och vill öht inte se matcher live.
Alla människor ger helt olika uttryck för sina känslor, vissa mår dåligt i motgång, vissa kan se något positivt i en förlust, vissa bryter ihop, vissa bryr sig inte alls, vissa behöver skriva av sig på forum osv.
Så kan vi sluta svänga med ord som medgångssupprtrar och sluta gnälla på skribenter som reagerar på andra sätt än de människor som tycker dom är det ”riktiga supportrarna”
Alla som älskar Modo är riktiga supportrar, ingen mer än någon annan!
+ 3
Sv: MoDo Hockey - Linköping HC 24-10-17 Borta
Robin Ztorken L: Fast asså nja. Nu börjar det blir viktigare att vinna än hur det ser ut faktiskt.
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Linköping HC 24-10-17 Borta
Monno: om boxplay var vårt sorgebarn förra säsongen så är det väl det enda positiva denna säsong att vi ligger 5:a i den statistiken. Synd bara för att vi går för sämsta PP:et i världen istället. Nästan så man önskar det var tvärtom.
Sv: MoDo Hockey - Linköping HC 24-10-17 Borta
Winberg och Näsén fungerade väl bra ihop på försäsongen?
Sv: MoDo Hockey - Linköping HC 24-10-17 Borta
Fint med Ghost - Square Hammer som intro! Det bandet är ju från Linköping.
Sv: MoDo Hockey - Linköping HC 24-10-17 Borta
Zource: absolut men vi har egentligen endast haft ett fullt fungerande backpar sedan säsongen började. Förlorar inget på testa lite bland de andra par som ej övertygat
Sv: MoDo Hockey - Linköping HC 24-10-17 Borta
Varför får vi Österberg varje jävla match.... Han måste ju vara den sämsta domaren i Sverige..
Sv: MoDo Hockey - Linköping HC 24-10-17 Borta
JoJo2613: VAD SKA DOMARN VAD SKA DOMARN GÖRA NU?!!!! Världens bästa dansk
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Linköping HC 24-10-17 Borta
SPOODI: Hahahahaha självklart ska Österberg kolla på den
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Linköping HC 24-10-17 Borta
{7426}:
Det är aldrig försent att ge upp. Kan man slå bort det?
Det är aldrig försent att ge upp. Kan man slå bort det?
Sv: MoDo Hockey - Linköping HC 24-10-17 Borta
Jaaaa! Mål. Aagaard gröta framför mål å😍 är Luleås mål är det där solklart mål!
Sv: MoDo Hockey - Linköping HC 24-10-17 Borta
Gavelo: Dansken har bytt klubba!?!? de va ett materialproblem alltså.
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Linköping HC 24-10-17 Borta
Gusse: Det där känns tveksamt alltså. Han är i målgården ensam och är på Heljanko.
Sv: MoDo Hockey - Linköping HC 24-10-17 Borta
Gusse: Han tittar på det länge och frågar sin kollega ”Kan du ge mig en anledning till att döma bort detta tack”
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Linköping HC 24-10-17 Borta
{7426}: Hela den kedjan har bytt klubbor / tejp. Voodoo
+ 2
Sv: MoDo Hockey - Linköping HC 24-10-17 Borta
{7426}: Hur länge kan vi hålla en ledning den här gången? Jag sitter och väntar på en kontring och mål i baken.
Sv: MoDo Hockey - Linköping HC 24-10-17 Borta
NuMo: Det var som fasen. Hade inte klagat om de hade plockat bort målet, såg ut som både rumpa och armbåge var innanför. Men den tar jag alla dagar i veckan.
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Linköping HC 24-10-17 Borta
Bad_Brett: Varför dömer alltid babyfejs oss för? Jag förstår inte. Samma domare hela tiden.
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Linköping HC 24-10-17 Borta
Bad_Brett: Hyfsad inledning men blir tokig på Bernhardt. Skönt att ha honom utanför BP iaf.
Sv: MoDo Hockey - Linköping HC 24-10-17 Borta
Sigge: Sååå långsamma, kommer bli många utv för oss ikväll om inte spelarna kvicknar till snart.
Sv: MoDo Hockey - Linköping HC 24-10-17 Borta
Bad_Brett: med tanke på Truedsson felaktigt bortdömda i premiären förtjäna vi detta. Det jämnar ut sig över en säsong dags att börja kapitalisera
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Linköping HC 24-10-17 Borta
{7426}: Tror det var mojon som släpptes lös ur Kristian Forsbergs hårfäste
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Linköping HC 24-10-17 Borta
Vi är förbi Rögle just nu!
Kul för tillfället iaf :)
Kul för tillfället iaf :)
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Linköping HC 24-10-17 Borta
NuMo: Varför ska det alltid vara så snällt framför Lassi? Dags att studera hur andra lag boxar ut, brottar ner motståndare och crosscheckar hejvilt.
+ 2
Sv: MoDo Hockey - Linköping HC 24-10-17 Borta
Zource: Varför är vi så långsamma? De kommer fram till Lassi så sjukt lätt
Sv: MoDo Hockey - Linköping HC 24-10-17 Borta
Framnäs: Tycker ändå vi rör oss bättre med puck. Men för vekt i egen zon.
Sv: MoDo Hockey - Linköping HC 24-10-17 Borta
NuMo: Sjukt imponerad av Näsén att komma in och vara så bra som han är just nu.
+ 11
Sv: MoDo Hockey - Linköping HC 24-10-17 Borta
Bad_Brett: Vi borde undersöka att byta bort Bernhardt mot någon stabilare pjäs. Eftersom Bernie har tappat all offensiv finns det inget användningsområde för honom.
+ 2
Sv: MoDo Hockey - Linköping HC 24-10-17 Borta
Bad_Brett: Aagaard verkar helt gått in på att gnugga röven i ansiktet på målvakten. Ett steg framåt helt klart.
Men som du säger bakåt är det fortsatt betydligt enklare för våra motståndare än för oss.
Men som du säger bakåt är det fortsatt betydligt enklare för våra motståndare än för oss.
+ 3
« Föregående · 2751403 · Nästa »
Petter - Rundblad, stopp! Ligg närmare. Winblad, stopp! Ligg närmare 🙈