MoDo Hockey - Linköping HC 24-10-29 Hemma
« Föregående · 2760510 Till forumet
Sv: MoDo Hockey - Linköping HC 24-10-29 Hemma
{6870}: Tjänstefel att inte skriva i matchtråden. Vad ska Tarasov säga?!
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Linköping HC 24-10-29 Hemma
SPOODI: nu ska jag inte ta något från Näséns assist eller Rantas mål, men säger det inte en del om våra centrar när vi måste ha en back som spelfördelare bakom mål i pp.
Sv: MoDo Hockey - Linköping HC 24-10-29 Hemma
Nesse: Näsen är en av dom bästa spel fördelarna i ligan så inte konstigt med det.
Sv: MoDo Hockey - Linköping HC 24-10-29 Hemma
Nesse: Fast typ ingen center vi haft sen Susse har Näséns spelsinne. Han är på en helt annan nivå.
LHC är väl inget vidare men tycker vi gör en bra period. Vi känns lite mer intensiva.
Woods kedja ser helt ok ut än fast Woods fortsatt har ström i klubban.
LP och Jeppe verkar ha rätt bra kemi faktiskt.
Och Rantas kedja är ju bra så länge dom slipper vara i egen zon...
Tycket vi är lite för ineffektiva dock. Vi skulle kunnat skrapa ihop ett mål till tycker jag.
LHC är väl inget vidare men tycker vi gör en bra period. Vi känns lite mer intensiva.
Woods kedja ser helt ok ut än fast Woods fortsatt har ström i klubban.
LP och Jeppe verkar ha rätt bra kemi faktiskt.
Och Rantas kedja är ju bra så länge dom slipper vara i egen zon...
Tycket vi är lite för ineffektiva dock. Vi skulle kunnat skrapa ihop ett mål till tycker jag.
Sv: MoDo Hockey - Linköping HC 24-10-29 Hemma
Monno: Det ska bli intressant att se hur vi ska hitta en väg att förlora igen. Undrar om vi inte testat varje variant som går.
Sv: MoDo Hockey - Linköping HC 24-10-29 Hemma
Sigge: Alltså. Herregud MoDo. VÅGA VINN NU FÖR HELVEGE
Sv: MoDo Hockey - Linköping HC 24-10-29 Hemma
Sigge: Varför spelar Åshöjdens BK alla våra andraperioder?
Sv: MoDo Hockey - Linköping HC 24-10-29 Hemma
Gavelo: Det är helt otroligt vilket loosergäng det här är
Sv: MoDo Hockey - Linköping HC 24-10-29 Hemma
Gavelo: Så pinsamt dåligt. Där visar vi verkligen varför vi är jumbo
Sv: MoDo Hockey - Linköping HC 24-10-29 Hemma
Hahaha det är så pinsamt som det kan bli... Det är bara parodi detta lag är så urusla. Och Gradin sitter nöjd som vanligt medans skeppet sjunker.
Sv: MoDo Hockey - Linköping HC 24-10-29 Hemma
jonsson: Man MÅSTE göra en djupgående analys över varför det havererar så här i andraperioderna.
Sv: MoDo Hockey - Linköping HC 24-10-29 Hemma
{10015}: Woods och Dansken hade nog inte gjort mål på 13-manna
Sv: MoDo Hockey - Linköping HC 24-10-29 Hemma
{10015}: Det har väl varit så i 4 år. Man kommer knappast lösa det helt plötsligt.
Dom orkar helt enkelt inte åka sina tjurrus som man gör i första. Min slutsats är att laget är för dåligt tränat för den spelidén Karlin har.
Dom orkar helt enkelt inte åka sina tjurrus som man gör i första. Min slutsats är att laget är för dåligt tränat för den spelidén Karlin har.
Sv: MoDo Hockey - Linköping HC 24-10-29 Hemma
{10015}: det är så jävla pinsamt att det är sjukt. Kontrollerar första perioden och leder med 2-0 för att sedan för hundrade gången bli vilda västern när vi ska försvara en ledning. Det här laget kommer ALDRIG undvika kval, vi kan slå fast det
Sv: MoDo Hockey - Linköping HC 24-10-29 Hemma
{10015}: Kenty är helt kass, och ett fokuserat Modo borde vinna tvåsiffrigt. Men icke. Skärpning för fan
Sv: MoDo Hockey - Linköping HC 24-10-29 Hemma
Alltså min 4 åring hemma frågar tom varför MoDo är så dåliga. Han ser mer en vad vår sportchef gör tyvärr.
Sv: MoDo Hockey - Linköping HC 24-10-29 Hemma
Sigge: Det är för lite jobba hårt och visa hjärta. Tror faktiskt inte det nämns alls i omklädningsrummet.
Sv: MoDo Hockey - Linköping HC 24-10-29 Hemma
Hur kan ingen täcka upp för Norlander när han går där. Så jäkla deppigt :(
Sv: MoDo Hockey - Linköping HC 24-10-29 Hemma
Lolol: Näsén föd mina barn påriktigt. Jävla stöttepelare.
Sv: MoDo Hockey - Linköping HC 24-10-29 Hemma
{7426}: Jaaa äntligen lite tur. Men se nu för fan till och håll i detta.
Sv: MoDo Hockey - Linköping HC 24-10-29 Hemma
{10015}: skicka näsén till nhl karln är ju förfan glödhet
« Föregående · 2760510
RedNek håller tummarna...
- Har en go känsla ikväll, men det kanske bara är för att man är MoDoit, vi har det ju lite bättre...