MODO Hockey - Mora 2011-04-03
« Föregående · 1370892 · Nästa » Till forumet
Sv: MODO Hockey - Mora 2011-04-03
Just i denna stund med tre poäng till Växjö, Modo och SSK så är Växjö helt klara för elitserien, även i teorin.
Sv: MODO Hockey - Mora 2011-04-03
Örebro vann skotten med 18-5 i första perioden. Tror inte att Krizan får stå speciellt mycket när de har stålmannen i kassen
Sv: MODO Hockey - Mora 2011-04-03
Synd att Conny Strömberg är så tagglös. Har tippat att Örebro skall göra tre mål där.
Sv: MODO Hockey - Mora 2011-04-03
Man ser ju att Rosén verkligen har extremt mycket hockey i sig, kan han träna på hårt i över sommaren, bli starkare i kroppen och få lite bättre fart under skridskorna så kommer han säkert göra succé i AIK/Växjö.
Sv: MODO Hockey - Mora 2011-04-03
yngwie: Kunde ha kommit mot Rögle... Som dock är ett bättre lag än Mora
Sv: MODO Hockey - Mora 2011-04-03
NuMo: Nu ska vi fortsätta denna målskörd och använda den i Örebro, men framförallt hemma mot SSK! Jag blev genast mycket mer taggad inför att åka till Örebro på Onsdag
Sv: MODO Hockey - Mora 2011-04-03
Patrik Källstr: troligtvis kommer vi att höra att vi äntligen fick betalt retroaktivt.
Hoppas inte det. Vi har inte varit värda ett enda mer mål än de vi gjort hittills i matcherna.
Hoppas inte det. Vi har inte varit värda ett enda mer mål än de vi gjort hittills i matcherna.
Sv: MODO Hockey - Mora 2011-04-03
Patrik Källstr: Dom får mycket hjälp av domarna så det går nog vägen för både dom och er.
Redigerad kommentar
Sv: MODO Hockey - Mora 2011-04-03
Patrik Källstr:
Trodde aldrig jag skulle säga detta men det var Häggström och Hedman som ledde vägen för detta genom att ha hyfsad fart, spela fysiskt och vinna sina närkamper.
Hoppas vi kan fortsätta så här i 7 perioder till.
Trodde aldrig jag skulle säga detta men det var Häggström och Hedman som ledde vägen för detta genom att ha hyfsad fart, spela fysiskt och vinna sina närkamper.
Hoppas vi kan fortsätta så här i 7 perioder till.
Sv: MODO Hockey - Mora 2011-04-03
NuMo: Kunde inte vi fått den här utdelningen mot Växjö istället?
+ 1
Sv: MODO Hockey - Mora 2011-04-03
Åh Anton Hedman, Åh Anton Hedman. You make me happy, when skies are gray!
Sv: MODO Hockey - Mora 2011-04-03
bisterfinnen:
MoDo har specialtränat straffar i två minuter efter förra förlusten så nu är det stupsäker seger om det blir straffar!
MoDo har specialtränat straffar i två minuter efter förra förlusten så nu är det stupsäker seger om det blir straffar!
Sv: MODO Hockey - Mora 2011-04-03
bisterfinnen:
Vilken målande beskrivning av målet... Skitkommentator...
Vilken målande beskrivning av målet... Skitkommentator...
Sv: MODO Hockey - Mora 2011-04-03
NuMo:
6 minuter inför matchen, 8 nu. Bara 25 minuter efter Seikola.
6 minuter inför matchen, 8 nu. Bara 25 minuter efter Seikola.
Sv: MODO Hockey - Mora 2011-04-03
Gustafsson:
Vet inte om jag vill rekommendera webbradion heller. Fan vad talanglös kommentator.
Vet inte om jag vill rekommendera webbradion heller. Fan vad talanglös kommentator.
« Föregående · 1370892 · Nästa »
Man tager hvad man hafver. Ni har semester. Suck on that! :-)