MoDo Hockey - Rögle BK 24-03-12
« Föregående · 2670504 · Nästa » Till forumet
Sv: MoDo Hockey - Rögle BK 24-03-12
NuMo: går bra att spela såhär första och tredje men nu i andra behöver modo hoppa upp lite och få mer speltid i anfallszon så man inte fastnar i egen för länge
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Rögle BK 24-03-12
Sigge: Jag tror de du säger är anledning till hur starka vi varit framför Lassi idag. MK o co har förmodligen visat stora takttavlan. Målet är kontringar och spela bussen tätt hemåt.
Jag tror stenhårt på 3 poäng. Så länge Mögle blir lite frustrerade och fuskar - OP får ett friläge och hör och häpna, han sätter den! Woop woop
Jag tror stenhårt på 3 poäng. Så länge Mögle blir lite frustrerade och fuskar - OP får ett friläge och hör och häpna, han sätter den! Woop woop
+ 2
Sv: MoDo Hockey - Rögle BK 24-03-12
grimiss: man kan kräva ett skott i PP men annars en mycket bra period
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Rögle BK 24-03-12
Costanza:
Vart är du? blandar du valium? Väntar på några underhållande kommentarer ;)
Vart är du? blandar du valium? Väntar på några underhållande kommentarer ;)
Sv: MoDo Hockey - Rögle BK 24-03-12
SPOODI: kan någon be ungarna under kameran/mikrofonen att knipa igen. Håller på att bli galen
+ 3
Sv: MoDo Hockey - Rögle BK 24-03-12
SPOODI: Rögle kör ju aggressivt BP, något vi hanterar sjukt dåligt om vi inte vinner första tekningen.
Vårt PP är ju skapligt väl på plats i anfallszon. Men knappast nån väl dold hemlighet att våra uppspel suger, så Rögle gör ju helt rätt som stressar skiten ur oss när dom väl fått bort pucken en gång.
Vårt PP är ju skapligt väl på plats i anfallszon. Men knappast nån väl dold hemlighet att våra uppspel suger, så Rögle gör ju helt rätt som stressar skiten ur oss när dom väl fått bort pucken en gång.
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Rögle BK 24-03-12
Rurik: tänkte skriva något förut men vafan man måste få dit nästa generation. Kul ju
Sv: MoDo Hockey - Rögle BK 24-03-12
Rurik: Hahaha, ja, de låter högt. Höga oktaver. Jag bjuder på en chipspåse till den som löser en strumpa på den där mikrofonen.
+ 2
Sv: MoDo Hockey - Rögle BK 24-03-12
{7426}: Helt klart. Bussen ska vara parkerad framför Lassi. Hoppas på några fina kontringar i andra.
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Rögle BK 24-03-12
Rurik:
Har det inte alltid var några mök barn som skriker danska under micen i Ängelholm?
Har det inte alltid var några mök barn som skriker danska under micen i Ängelholm?
+ 3
Sv: MoDo Hockey - Rögle BK 24-03-12
Som jag sa till professorn på lunds universitet vid en lektion.
- sorry professor, I do not speak danish.
- what’s your name?
- Erik Brannlund!
- you from Sweden?
- yes sir, I’m from Vasternorrland. So I only speak English or Swedish.
Läraren pratade skånska….
- sorry professor, I do not speak danish.
- what’s your name?
- Erik Brannlund!
- you from Sweden?
- yes sir, I’m from Vasternorrland. So I only speak English or Swedish.
Läraren pratade skånska….
+ 2
Sv: MoDo Hockey - Rögle BK 24-03-12
{7426}: Det kom tydliga direktioner till domarna i periodpausen. Ta första bästa på Modospelare!
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Rögle BK 24-03-12
Man blir verkligen glad när man ser namnet Wahlbergs liverapportering hos Pelle på ÖA. :D
El capitano!
El capitano!
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Rögle BK 24-03-12
Silly: Alltså APs utvisning såg man ju att det skulle ske. Hur kan man spelat så jävla många matcher i sitt liv och ändå göra sådär?
+ 9
Sv: MoDo Hockey - Rögle BK 24-03-12
{7426}: vad jävulskt ovanligt att AP drar på sig en onödig utvisning.
+ 2
Sv: MoDo Hockey - Rögle BK 24-03-12
JonathanF: Kan inte vara så där naiv, AP. Röglespelaren känner en klubba snudda benet och bestämmer sig för att falla. Den blir utv alla dagar i veckan.
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Rögle BK 24-03-12
Monno: Ska bli trevligt att öka truppens snitt-IQ nästa säsong :)
Sv: MoDo Hockey - Rögle BK 24-03-12
Monno: Skönt att vi blir av med AP och Walli nästa säsong. Cirka 30 onödiga boxplay som försvinner där
+ 2
Sv: MoDo Hockey - Rögle BK 24-03-12
Statistik på hur ofta vi får ut pucken vid försök längs sargerna. Kan inte va många %...
Sv: MoDo Hockey - Rögle BK 24-03-12
Då ska vi se om vi får se en ändring i hur MoDo spelar sista 10!
« Föregående · 2670504 · Nästa »