MoDo - Östersund 2023-01-06
« Föregående · 2439462 · Nästa » Till forumet
Sv: MoDo - Östersund 2023-01-06
Bad_Brett: Jag gillar att ha Vela som ytterforward. Han kommer högre upp i banan då. Låt Niederbach sköta defensiven, och låt Vela husera nära målet och kring sargerna där han är sjukt stark.
+ 3
Sv: MoDo - Östersund 2023-01-06
jonsson: Haha. Snyggt att vinna tek med klubbknoppen, men en onödig utvisning att ta
Sv: MoDo - Östersund 2023-01-06
modomille: Har nog aldrig sett någon åka för det där under en tekning...
Sv: MoDo - Östersund 2023-01-06
Sven Tuta: säger då det, han är bra domaren , aldrig sett något sämre än classe, hoppas han lämnar tillbaka pipan efter säsongen
+ 2
Sv: MoDo - Östersund 2023-01-06
Sven Tuta: Den var ju dock solklar. Går klubban av får man inte spela med den, han måste släppa klubban direkt, men tekade vidare med den. Så i detta fall gjorde domaren dock helt rätt.
+ 3
Sv: MoDo - Östersund 2023-01-06
locken: Men helvete vilket lågt tempo det är, nästan så jag har sett damhockeymatcher som har högre tempo.
Sv: MoDo - Östersund 2023-01-06
locken: Bildproducenten har det jobbigt. Andra gången han klipper själva utvisningen och man får bara se en glidande spelare.
Sv: MoDo - Östersund 2023-01-06
NuMo: Vilket PP!!! Borde varit 2-1, istället gör vi 3-0 hahaha! Dock helt rättvist sett till spelet och skottstatistiken 26-3!!!
Oroväckande dock att ÖIK skjutit 3 skott och kanske borde ha gjort 2 mål! Vi ställer verkligen till det för oss själva alldeles för ofta.
Oroväckande dock att ÖIK skjutit 3 skott och kanske borde ha gjort 2 mål! Vi ställer verkligen till det för oss själva alldeles för ofta.
+ 2
Sv: MoDo - Östersund 2023-01-06
Confusius: Det är ett otroligt svagt Modo och ett ännu svagare Östersund, ingen superhög underhållningsfaktor än så länge.
Sv: MoDo - Östersund 2023-01-06
{9682}:
Det är roligt när folk som knappt kan 20 % av regelboken klagar på dom som kan 90 % av regelboken.
Det är roligt när folk som knappt kan 20 % av regelboken klagar på dom som kan 90 % av regelboken.
+ 3
Sv: MoDo - Östersund 2023-01-06
{5647}: Vela ska naturligtvis gå ytter i första när Big Dick och Woods är tillbaka. En kille som kan göra skitjobbet, bana väg, spela fysiskt, men samtidigt är målfarlig.
+ 8
Sv: MoDo - Östersund 2023-01-06
Gavelo: Inte att förringa Modos insats, men ÖIK idag! Lågt försvarsspel ingen vill ha puck, ingen rörelse. Passningarna under all kritik. Trodde dom skulle vara lite bättre med tanke på att dom vann senast mot Modo. Herregud!
+ 1
Sv: MoDo - Östersund 2023-01-06
Haha jag tar iallafall tillbaka mitt fylleinlägg om att Sebbe O var menlös. Jag skyller på att jag hade dåligt bolagsbrännvin i glaset. Han är grymt viktig!
+ 8
Sv: MoDo - Östersund 2023-01-06
{9566}:
HA nykomlingar brukar få de tuffare efter jul och nyår, Öik ska vara glada för poängförsprånget de har, om bara typ sex omgångar länge fram i slutet av januari kan de väl ligga på kvalplats,
De har dessutom haft spelare som kommit in och försvunnit om vart annat, de har haft svängdörrar in i omklädningsrummet
HA nykomlingar brukar få de tuffare efter jul och nyår, Öik ska vara glada för poängförsprånget de har, om bara typ sex omgångar länge fram i slutet av januari kan de väl ligga på kvalplats,
De har dessutom haft spelare som kommit in och försvunnit om vart annat, de har haft svängdörrar in i omklädningsrummet
Sv: MoDo - Östersund 2023-01-06
KRB: Hoppas dom klarar nytt kontrakt, kul med ett Norrlandslag till.
+ 3
Sv: MoDo - Östersund 2023-01-06
JonteD: Kan ÖIK bli laget modo väljer i kvarten om möjlighet ges? Kort resa, vi är trots allt bättre och mer lär det märkas när alla är tillbaka.
+ 1
Sv: MoDo - Östersund 2023-01-06
Silly: Hörru, du är på ett MoDo-forum nu. Här kan vi ALLA regelboken utan att ha läst den, det är sedan gammalt!
Exakt vad som INTE fick hända! Bernhardt-Näsén ger en verkligen gråa hår emellanåt.
Vi har släppt minst 3 frilägen hemma mot Östersund i en match där dom skjutit 8 skott!!??
TACK Theo!
Exakt vad som INTE fick hända! Bernhardt-Näsén ger en verkligen gråa hår emellanåt.
Vi har släppt minst 3 frilägen hemma mot Östersund i en match där dom skjutit 8 skott!!??
TACK Theo!
+ 2
Sv: MoDo - Östersund 2023-01-06
Randy Marsh:
När Bernhardt håller på som han gör emellanåt, blir det ingen i SHL som vill ha honom tillslut,
Hans toppar och dalar är värre än Himalaya fjällen….
När Bernhardt håller på som han gör emellanåt, blir det ingen i SHL som vill ha honom tillslut,
Hans toppar och dalar är värre än Himalaya fjällen….
+ 3
Sv: MoDo - Östersund 2023-01-06
{6870}: Man ska undvika inlägg på fyllan, man kan lätt se korkad ut ;)
Titta bara på vissa Timrå-supportrar som härjar härinne helt plötsligt.
Titta bara på vissa Timrå-supportrar som härjar härinne helt plötsligt.
+ 4
Sv: MoDo - Östersund 2023-01-06
Confusius: Men lite enögt då elr hur lika som oss när zebrorna e fyra blinda möss!!😂😂😂😇
Sv: MoDo - Östersund 2023-01-06
KRB:
Bernhardt är dock otroligt bra, när han taggar till!
Men som Bernhardt spelade under slutspelet mot Löven i våras och om det upprepas igen så blir jag nervös på riktigt, tendensen känns tyvärr igen
Bernhardt är dock otroligt bra, när han taggar till!
Men som Bernhardt spelade under slutspelet mot Löven i våras och om det upprepas igen så blir jag nervös på riktigt, tendensen känns tyvärr igen
Sv: MoDo - Östersund 2023-01-06
Confusius: Haha jag får ju skriva så sällan om jag måste vara nykter. 😅
+ 2
« Föregående · 2439462 · Nästa »