Icing-Ove: Ähhh, alla spelar ju i Timrå gratis eller näst intill. Jag menar, vem vill inte spela där?
Inlägg: 1163610
Svarskommentarer
Sv: RE-building the future 09/10
Portello: Nämen känner ni er lite tillbaka tryckta! Förstår att det känns pinsamt när ni måste dra till med 400 papp/mån för att få dit en duglig spelare!