Paddan: Tänker mer inför framtiden! Tror att vi kan ha en fullgod ersättningsstomme i dessa gentlemän. Vilka annars ska ta över? Ska vi värva utländskt till stomme?
Inlägg: 1189303
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
MODOJohan: Att ha en stomme är väl mest en sliten klysha, varför ska den sk. stommen bestå av spelare från den egna klubben, jag bryr mig inte om var spelaren kommer ifrån, de krav jag har är att dom ger 100% i varje byte i vaje match.
I nuläget är mza,skröder bra mycket mer modo´s stomme än salle,hasse,hållberg.
I nuläget är mza,skröder bra mycket mer modo´s stomme än salle,hasse,hållberg.