Inlägg: 1189334
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Berka: Du kanske har rätt! Men om jag får önska så vill jag gärna ha en stomme med MODO-anknytning.
Nu ska jag äta resterna från gårdagen av min tacogratängpaj =)
Nu ska jag äta resterna från gårdagen av min tacogratängpaj =)
I nuläget är mza,skröder bra mycket mer modo´s stomme än salle,hasse,hållberg.