Inlägg: 1220221
Svarskommentarer
Sv: Skellefteå - MODO Hockey 2009-12-30,
MODOJohan: Väldigt konstigt coachat i senaste pp:t. Timander och Hållberg hade varit inne på ett maratonbyte innan och ändå så skiftar de inte backpar och sätter in Pikkarainen istället. Sondell borde inte spela alls, hans förstaperiod är riktigt usel tom för att vara Sondell.
Gör mål, vinn alla matcher och ta guld... (hoppas det fungerar nu då)