MODOJohan: Väldigt konstigt coachat i senaste pp:t. Timander och Hållberg hade varit inne på ett maratonbyte innan och ändå så skiftar de inte backpar och sätter in Pikkarainen istället. Sondell borde inte spela alls, hans förstaperiod är riktigt usel tom för att vara Sondell.
Inlägg: 1220228
Svarskommentarer
Sv: Skellefteå - MODO Hockey 2009-12-30,
Hur spelar vi? Finns det ö h t någon chans att komma tillbaka?
Vem gjorde det bortdömda målet?
Frågor från en som varken ser eller hör matchen.
Vem gjorde det bortdömda målet?
Frågor från en som varken ser eller hör matchen.