Inlägg: 1231449
Svarskommentarer
Sv: Linköping - MODO Hockey 2010-01-25
Berka: Det blir ALLTID tekning i det felande lagets zon vid utvisning. Trots att motståndarna "felar".
Och det känns galet.
Och det känns galet.
Synd på målet, men modo är bättre och hetare så detta kan vi vända.