Jag tycker vi nästintill förnedrar LHC i andra, och det där Susses lina är sämst. Eller minst bra.
Inlägg: 1231537
Svarskommentarer
Sv: Linköping - MODO Hockey 2010-01-25
Hawerchuk: foppa har inte varit så bra idag, näbben och sussie har varit bra