Inlägg: 1231631
Svarskommentarer
Sv: Linköping - MODO Hockey 2010-01-25
Livet återkommer...
Tack Hinote, Green, Pikken och Zucca.
och alla andra modoiter som inte ger upp, tack!
Tack Hinote, Green, Pikken och Zucca.
och alla andra modoiter som inte ger upp, tack!
Sv: Linköping - MODO Hockey 2010-01-25
NuMo: Jepp, och nu går vi och bränner några hundra kcal och blir lite vackrare.
Hej,
Vi är MoDo Hockeys a-lag med Peter Forsberg på planen.
Vi vinner matcher.
Med vänlig hälsning,
MoDo Hockeys a-lag med Peter Forsberg på planen
Hej,
Vi är MoDo Hockeys a-lag med Peter Forsberg på planen.
Vi vinner matcher.
Med vänlig hälsning,
MoDo Hockeys a-lag med Peter Forsberg på planen
Sv: Linköping - MODO Hockey 2010-01-25
NuMo: Sällan har jag njutit så av en period med mittzonsgegga och sarg ut.
det kunde vara värre.
Man kunde vara Timråit...