Inlägg: 1231683
Svarskommentarer
Sv: Linköping - MODO Hockey 2010-01-25
NuMo: Fyfan vad hockeykväll maler på om djurgården, hela jävla tiden. Djurgården djurgården djurgården..............
Kunde de inte nämnt att Modo och Peter spelat idag?
Kunde de inte nämnt att Modo och Peter spelat idag?
Å andra sidan så går han in med rätt inställning och det är ett ledljus för de andra. Ingen kan klaga på närkampsspelet.