Inlägg: 1231691
Svarskommentarer
Sv: Linköping - MODO Hockey 2010-01-25
spud: Tänkte samma sak. Man blir ju bra less på oväsentligheter. Snart nämner man väl de mindervärdeskomplexa också.
Kunde de inte nämnt att Modo och Peter spelat idag?