spud: Tänkte samma sak. Man blir ju bra less på oväsentligheter. Snart nämner man väl de mindervärdeskomplexa också.
Inlägg: 1231695
Svarskommentarer
Sv: Linköping - MODO Hockey 2010-01-25
NuMo: vem är foppa, dom nämnde nått om nån sån på hockeykväll.
Har för mig att dom sa att de var nått surt, citron?
Aja fattar nada.
Har för mig att dom sa att de var nått surt, citron?
Aja fattar nada.