Inlägg: 1235390
Svarskommentarer
Sv: Luleå - MODO Hockey 2010-02-04
Våra PP är pinsamt dåliga.
Lite bättre den här perioden i alla fall. Fast fortfarande har vi svårt att få bra tryck.
Malek med på noterna igen.
Lite bättre den här perioden i alla fall. Fast fortfarande har vi svårt att få bra tryck.
Malek med på noterna igen.
Sv: Luleå - MODO Hockey 2010-02-04
NuMo: Så jävla töntigt att ALLA ska bråka med foppa bara för att han e foppa.
PP. Någon gång måste det gå.