Inlägg: 1238466
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Bissett19: Okej. Enligt SVT var bara Foppa och Liv med på invigningen av Tre Kronor, kom Mange och Weinhandl idag, eller?
Vinhandlarn och Magnus Johansson också..