spud: Känn lugnet. Hockey är roligt. Match är kul.
Inlägg: 1243702
Svarskommentarer
Sv: MODO Hockey - Skellefteå 2010-03-08
Hawerchuk: Japp, det är så roligt att jag gör ganska mycket för att säsongen ska bli lång.