Inlägg: 1245062
Svarskommentarer
Sv: Södertälje - MODO Hockey 2010-03-11
Hahl Bundy: Äh, du vet ju redan att det kommer att gå åt helvete för er... erkänn...
Den enda sanna glädjen är skadeglädjen, säger de, och just nu är det rena rama jubelfesten i både Timrås och Brynäs gästböcker.
Själv trodde jag att både Modo o Timrå skulle vara i slutspel men nu kan det bli så att vi bägge missar eller att bara ett är där.
Vi får se i årets viktigaste match för oss.