Inlägg: 1286789
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Modoante: Det jag undrar mest när jag läste det där var, vem har de lämnat kvar? Finns det nån finne som inte bott i timrå snart?
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Modoante: Va, I FINLAND??
Nä inte skulle väl timrå jaga lirare från vårat grannland i öst! ;D
Nä inte skulle väl timrå jaga lirare från vårat grannland i öst! ;D
Det kommer att ta mig ett tag att smälta denna chockerande nyhet;)