spud: Det var du som sa att domaren har stöd i regelboken för sin bedömning, "checking to the head" som inte tar i huvudet?
Inlägg: 1294966
Svarskommentarer
Sv: Frölunda - MODO Hockey 2010-10-23
Nenne:
Det som händer nu är att domarna tappar matchen på grund av att spelarna är frustrerade över den värdelösa domarinsatsen. Tyvärr ger detta Claesson chansen att snygga till protokollet.
Det som händer nu är att domarna tappar matchen på grund av att spelarna är frustrerade över den värdelösa domarinsatsen. Tyvärr ger detta Claesson chansen att snygga till protokollet.
Sv: Frölunda - MODO Hockey 2010-10-23
Jag tror att de flesta kan vara överens om att det var en domarmiss, sånt som händer men ändock en miss.