Inlägg: 1296070
Svarskommentarer
Sv: HV 71 - MODO Hockey 2010-10-26
shinzawai: Ledin är den största jäkla fegisen som någonsin har gått i ett par skor, men smart. Går på folk (Tollefsen och Danielsson) och sedan spelar han oskyldig när de undrar vad fan han håller på med, orutinerat av Nicky.
Hela matchen är så genomvidrig som det bara går, spelövertag, bränner öppet mål och två bp-mål i baken i tjugonde minuten. Visst, rubba in det bara.
Hela matchen är så genomvidrig som det bara går, spelövertag, bränner öppet mål och två bp-mål i baken i tjugonde minuten. Visst, rubba in det bara.
Inte mycket att glädjas åt just nu...
Redigerad kommentar