Inlägg: 1296089
Svarskommentarer
Sv: HV 71 - MODO Hockey 2010-10-26
Gustafsson:
Att Ledin är feg och jävligt irriterande är inget nytt, dock borde Danielsson vara kyligare i det läget.
En sekvens i andra som visar hur feg Ledin är när han först delar ut en misstänkt armbåge mot OKT då han ska tackla honom, OKT svarar tillbaka och Ledin tittar inte ens på honom utan åker därifrån. I slutet på samma byte är han sedan på Rosen efter avblåsning och delar ut några tjuvsmällar.
Ska vi förlora denna match så hoppas jag nästan att OKT tar en fight med Ledin.
Att Ledin är feg och jävligt irriterande är inget nytt, dock borde Danielsson vara kyligare i det läget.
En sekvens i andra som visar hur feg Ledin är när han först delar ut en misstänkt armbåge mot OKT då han ska tackla honom, OKT svarar tillbaka och Ledin tittar inte ens på honom utan åker därifrån. I slutet på samma byte är han sedan på Rosen efter avblåsning och delar ut några tjuvsmällar.
Ska vi förlora denna match så hoppas jag nästan att OKT tar en fight med Ledin.
Sv: HV 71 - MODO Hockey 2010-10-26
Gustafsson: Dagens favorit är ju när Ledin i mittzonen ser att OKT är på väg för att tackla honom och minst en sekund innan sätter upp armbågen och bara väntar på det oundvikliga. Själva instruktionsboken för en feg spelare. Ingen utvisning. Man fattar ju om Tollefsen blir lite lätt irriterad.
Sv: HV 71 - MODO Hockey 2010-10-26
Gustafsson: Spelövertag?? Inte i andra i alla fall. Vi kör mest bara revision på sargerna tycker jag. Vi har inte haft någon kvalité i anfallszon på många matcher nu. Hafs och slafs, fjuttskott på täckande spelare som går till kontring tycker jag.
Hela matchen är så genomvidrig som det bara går, spelövertag, bränner öppet mål och två bp-mål i baken i tjugonde minuten. Visst, rubba in det bara.