Modo är ett sönderbrutet vrak. PP är tragikomiskt att bevittna.
Inlägg: 1296287
Svarskommentarer
Sv: HV 71 - MODO Hockey 2010-10-26
NuMo: Det här är ju för fan pinsamt tre matcher och inte en ett mål är ju för fan skandal.