NuMo: Det här är ju för fan pinsamt tre matcher och inte en ett mål är ju för fan skandal.
Inlägg: 1296301
Svarskommentarer
Sv: HV 71 - MODO Hockey 2010-10-26
Modoante: Fint som snus. Nu kan jag koncentrera mig på lite finkultur.
www.youtube.com/watch?v=-vOP6WTqRn0&feature=related
www.youtube.com/watch?v=-vOP6WTqRn0&feature=related
Sv: HV 71 - MODO Hockey 2010-10-26
Modoante:
Det kanske inte är så hemskt roligt att vara MoDoit just nu.
Men ha i åtanke att det kunde vara värre.
Man kunde vara Timråit...
Det kanske inte är så hemskt roligt att vara MoDoit just nu.
Men ha i åtanke att det kunde vara värre.
Man kunde vara Timråit...