Paddan: Den största bortaförlusten som jag har sett på plats är när vi förlorade mot Leksand med 8-2 är rädd för att det kan bli nåt liknande på lördag.
Inlägg: 1296404
Svarskommentarer
Sv: HV 71 - MODO Hockey 2010-10-26
Modoante: Jo jag var där åxå.Har för mig att det var rätt så många bussar från övik den dagen.
Sv: HV 71 - MODO Hockey 2010-10-26
Modoante: Hehe, den såg jag också. Vilken "rolig" hemresa det blev.