Modoante: Hehe, den såg jag också. Vilken "rolig" hemresa det blev.
Inlägg: 1296413
Svarskommentarer
Sv: HV 71 - MODO Hockey 2010-10-26
Paddan: jag drack så mycke whiskey/kaffe så jag var halft berusad redan vid pisspausen i huddik ;)