Inlägg: 1297562
Svarskommentarer
Sv: MODO Hockey - Färjestads BK 2010-10-28
shinzawai:
Tyvärr så säger det mer om resten av laget, även om jag inte håller med.
Ritchie
Danielsson
Josefsson
Dimitrakos
Madsen
Jag tycker inte att Hedman kan mäta sig med någon av dessa spelare skridskotekniskt sett. Sedan att han må kämpa mer är en annan sak.
Tyvärr så säger det mer om resten av laget, även om jag inte håller med.
Ritchie
Danielsson
Josefsson
Dimitrakos
Madsen
Jag tycker inte att Hedman kan mäta sig med någon av dessa spelare skridskotekniskt sett. Sedan att han må kämpa mer är en annan sak.
Sv: MODO Hockey - Färjestads BK 2010-10-28
shinzawai: Det är väl det beryktade men ej bekräftade diskbråcket på Skrøder?
Blomqvist har inte gjort ett enda rätt i år, otroligt att han får fortsätta spela. Olden såg ju mkt intressantare ut.
Vad fan är det för jävla fel på Skrøder i år? Har han fått ärva någon annans klubba?