Inlägg: 1297583
Svarskommentarer
Sv: MODO Hockey - Färjestads BK 2010-10-28
Bad_Brett: Hedman åker ju ifrån både Niko och Madsen. Madsen förresten, varför blev han oduglig i samma sekund han fick A:et? Han åker sig aldrig fri längre, vinner inga närkamper, vinner inga puckar.. Han ser bara svag ut.
Tyvärr så säger det mer om resten av laget, även om jag inte håller med.
Ritchie
Danielsson
Josefsson
Dimitrakos
Madsen
Jag tycker inte att Hedman kan mäta sig med någon av dessa spelare skridskotekniskt sett. Sedan att han må kämpa mer är en annan sak.