Bad_Brett: Hedman åker ju ifrån både Niko och Madsen. Madsen förresten, varför blev han oduglig i samma sekund han fick A:et? Han åker sig aldrig fri längre, vinner inga närkamper, vinner inga puckar.. Han ser bara svag ut.
Inlägg: 1297758
Svarskommentarer
Sv: MODO Hockey - Färjestads BK 2010-10-28
shinzawai: Tycker det känns väldigt ironiskt när rubriken på förstasidan är "Tro på framtid i MODO Hockey" i nr 1 av den officiella klubbtidningen, som idag följde med pappersupplagan av Örnsköldsviks Allehanda.