Johnny Hazard: Så det är riskfritt för nerslag i Domustrappan?
Inlägg: 1330133
Svarskommentarer
Sv: MODOs ekonomi
Björn W: Vet inte om Domustrapppan finns kvar längre eftersom jag bor lite utomsocknes dårå? Men det är ju i och för sig sällan man läser om den i Timrås GB nuförtin. Det var helt fuckin klart bättre förr, jajjemensan.