Björn W: Vet inte om Domustrapppan finns kvar längre eftersom jag bor lite utomsocknes dårå? Men det är ju i och för sig sällan man läser om den i Timrås GB nuförtin. Det var helt fuckin klart bättre förr, jajjemensan.
Inlägg: 1330135
Svarskommentarer
Sv: MODOs ekonomi
Johnny Hazard: Finns den kvar så är det säkert dödsdroger från Internet som intas numera. Håhåjaja.
Men visst, en gemensam kvalserie och jag gör mitt första besök i E.On sedan jag fick fingret av Dalan efter Tobbes avgörande i kvartsfinal 3, -07. Då får vi kolla upp trappen oxå. Kanske provsitta den me'.
God afton!
Men visst, en gemensam kvalserie och jag gör mitt första besök i E.On sedan jag fick fingret av Dalan efter Tobbes avgörande i kvartsfinal 3, -07. Då får vi kolla upp trappen oxå. Kanske provsitta den me'.
God afton!
Redigerad kommentar