Inlägg: 1334749
Svarskommentarer
Sv: MODOs ekonomi
spud: Brynäs får 3p, Timrå har efter en dålig andra verkligen klivit upp i 3e och är bättre än hv i den oavgjorda matchen. Kan något bottenlag tappa mer än oss plz.
Dock har jyckarna spelat hyffsat idag. Men de sätter inga chanser.
Sen verkar Svedberg stänga igen för BIF mot ett blekt skellefteå.
Redigerad kommentar