spud: Brynäs får 3p, Timrå har efter en dålig andra verkligen klivit upp i 3e och är bättre än hv i den oavgjorda matchen. Kan något bottenlag tappa mer än oss plz.
Inlägg: 1334765
Svarskommentarer
Sv: MODOs ekonomi
MorganaLefaey: Märkligt hur mkt fasthållning tripping och filmning som TIK kommer undan med i egen zon. Deras försvarsspel tycks gå ut på att hålla fast och haka.
Ska bli intressant att höra hur jyckarna är besviken på domarn efter denna match.
Ska bli intressant att höra hur jyckarna är besviken på domarn efter denna match.